Monday, January 21, 2008

الدفعة الأولى من الصور

علاء فؤاد يقدم الحفل

علاء فؤاد,.وجدى العربى,أنا و صلاح جلال

كلمة الأستاذ وجدى العربى

happy birthday 2 u

المنشد حسن كمال
الأستاذ وجدى العربى يشاركنا الاحتفال

احمد عز يغنى مشوار الألف ميل

صلاح جلال يمتع الجمهور

الشاعر الجميل : صلاح جلال

الجمهور

الشاعرة : زينات القليوبى تلقى قصيدة لرائعة فى حب النبى صلى الله عليه وسلم


المنشد سامح البيه

الأستاذ عمرو خالد والأستاذ وجدى العربى
و علاء فؤاد
الاستاذين وجدى العربى و عمرو خالد

بيطحنوا فى التورتة...البلاستيك

ودى كمان تغطية تغطية وشوية صور حلوة شوفوها
http://alsha3r.blogspot.com/

الفيديوهات والصوتيات بكرة إن شاء الله

17 comments:

Anonymous said...

اول كومنت
ايوتها خدمة

الصور حلوة جدا

بس انــا زعلان
مخدتش حته من التورتة

Anonymous said...

علي فكرة انا عجبني احمد عز اووووي
اغنيته جامدة
بس باين انو كان بيغني بلاي باك
صح ولا انا غلطان

مش عجبتني دي كان نفسي اسمعه لايف كان هيبقا اجمد

وانت كنت زي القمر يا مصطفي بجد واغانيك كلها حلوة
واغنيه وجيه عزيز
كانت خطيرة

ربنا يوفقكم

مصطفي

Anonymous said...

الصور جميله جداً .. أنا صورت بس صوري مطلعتش حلوه علشان أنا كنت جالسه تحت المسرح على طول والفيديو اللي صورته صوته كمان مش حلو عموماً أنا أستمتعت بالصور دي ومستنيه الفيديو بتاعك
وعقبال الحفلة القادمه وعقبال يارب ما نشوفك في التليفزيون علشان كل الناس تستمتع بفنك الراقي
أم خالد

كراكيب said...

عمو مصطفى عمو مصطفى... انا كنت عايزة اجي الحفلة والله بس كان عندي امتحان تاني يوم ولما قولت لماما عايزة اروح حفلة بصيتلي بصة مش اللي هي وقالت حد يرد عليها بدل ما اقولها كلام عيب يتقال لواحدة في سنها ده..
شوفت اللي جرالي علشان طلبت اني اروح حفلتك
جاي تعملها في وسط اللي الامتحانات؟؟
ماشي ماشي... انت الخسران على فكرة
معرفش خسران ايه.. بس هما دايما بيقولوا كدة
اختي بقى هي اللي راحت واتصلت بيا تغيظني كمان
شوفت؟؟ اختي ومامتي في يومين ورا بعض..
كل ده من حفلتك على فكرة...
المهم بقى اني على قد ما انا مدايقة اني ماروحتش بس كويس اني في حفلة تانية قربية وكويس انك مظبطنا صور وفيديوهات بس سرع ايدك شوية بقى يا بطل
وشكرا على حسن استماعكم....
ميرو النيرو كوانيرو

عاشقة القمر said...

اهي هي دي سبب عدم حضوري الحفلة الانسة ميرو النيرو كوانيرو ماقدرش اتحرك من غيرها وهي بتمتحن .. بس بإذن الله نكون في الحفلة الجاية وما تطلعليش بامتحانات شهر ولا حاجة :]
والصور عسولة جدا وفي انتظار الفيديوهات وكل ما هو ات بفارغ الصبر ..

mostafa mahmud said...

على أحمد
ماتزعلش ليك عندى حتة جاتوه فى أقرب فرصة


مصطفى
احمد كان بيغنى بلاى باك فعلا وطبعا اللايف أحلى أنا معاك
وربنا يكرمك يا سيدى


أم خالد
يسمع من بقك ربنااااااااا
ومنورة المدونة دايما كده


كراكيب
أنا مش عارف انت سنك أد إيه...إنما م الآخر انت ...قضية
ومدونتك كمان جامدة جدا مع انى لسة ماركزتش فيها
إنما هاتلاقينى دايما


عاشقة القمر
الفيديوهات قريبا جدا

mohammed alsha3r said...

مصطفى باشا
نزلت تغطيه صور بس

بس بجد موضوع غزة مأثر على شويه

بس يلا خير

انا الفيديوهات بتاعتى بس موقع اليتويوب واضح انه فى مشكله

احنا معنا الحفله كلها فيديو

ومعانا مقاطع لكل اغنيه

ربنا يهدى بس النت والموقع ونرفع الفيديو

ياريت لو تنزل لنا حاجه على المدونه بصوتك

عن غزة والحصار

زى بتاعت زهرة كدا لو تفتكر

يلا سلام عليكم

mostafa mahmud said...

ا.محمد الشاعر
أولا جزاكم الله خيرا التغطية جميلة وكفاية إنها إحساس خارج من قلبك
ربنا يديم علينا نعمة الود والحب


أما إنى أعمل حاجة عشان الحصار هحاول والله أنا نفسى

ربنا ييسر

Anonymous said...

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
هلا والله بالفنان
دا اول رد ليا علي المدونة علي ما اعتقد
بس الصورة تجنن باين عليهــــا

وصراحه مش عندي كلام كتير اقوله
^
^
^
بقاله اسبوعين بيوكل ودانك من كثر الكلام


مش عندي كلام كتير اقوله لانو كل جمهور المميز دا قال كل حاجه حلوة

فانا هقول لك بالتوفيق يا باشا وان شء الله اشوفك دايما مميز باغانيك و فنك

وهابي بيرث دي تو مي
^
^
^
وطني وعندو انتماء .. واخد بالك

كراكيب said...

كراكيب
أنا مش عارف انت سنك أد إيه...إنما م الآخر انت ...قضية
ومدونتك كمان جامدة جدا مع انى لسة ماركزتش فيها
إنما هاتلاقينى دايما

والله اعلم كدة انت بترد عليا الرد ده على اني ولد باين؟؟
عمو مصطفى..احب اعرفك بنفسي
مرام محمد مصطفى
اخت مها..."فتاتي"..مدونة احسن تستاهل
ونورت البلوجر عندي على فكرة

mostafa mahmud said...

انا عارف انك بنت بس مش عارف سنك
ولايق عليكى جدا انك تكونى أخت مها
أسلوبكوا قريب من بعض
ربنا يوفقكوا

Anonymous said...

سلااااااااااام كبير مربع.. انا جاية اقول اني حطيت خبرتي الفنية الكبيرة في الحياة في الموضوع اللي فات اللي طلبت مننا اننا ندخل نقول رأينا في الحفلة
يا ريت كلامي يعجبك.. وبجد ربنا يوفقك

mostafa mahmud said...

مها ميهو
أغنية علشانك يا بلدى هانزلها قريب جدا
أغنية الأطفال كنت مخطط أعمل كده بس ماعرفتش
وقع مننا فعلا موضوع الاستبيان ده لكن ..ملحوقة
أخيرا موضوع الانتاج والشرايط والجديد ده موضوع كبير هاشرحه بعدين
المهم ادعولى

ابو اعصار said...

استغفر الله عشان ما حضرتش الحفلة والله كان يوم كله مشاغل وقلق عمومن اتمنى ان اكون موجود الحفلة الجايه واي حاجا جديدا بلغنا يا باشا وعاوزين حاجا منك لغزه بمناسبة حصارها وتسلم يا غالي

mostafa mahmud said...

أبو إعصار
خلاص سامحتك
بس اوعى تعمل كده تانى
أوعدك إن يكون فيه حاجة لغزة

Anonymous said...

السلام عليكم يا أستاذ مصطفى
والله الحفلةكانت جميله وأنت كنت منورها بس أنت رجعت تخنت تاني بعد ما كنت خسيت ياريت تحافظ على وزنك علشان شكلك يكون جميل زي باقي الفنانين وإحنا في إنتظار الحفلة القادمة علشان نستمتع بيك وبفنك الراقي

mostafa mahmud said...

أنا فعلا تخنت سنة بس ما رجعتش زى الأول طبعا
ربنا يرزقنا العزيمة واقدر أرجع تانى
شكرا ليكى