Monday, May 26, 2008

videos..videos..videos 1

















13 comments:

Anonymous said...

مفيش حاجه شغالة يا نجم

Anonymous said...

أوعى يامصطفى تتخن تاني وتوصل وتكون زي صورتك اللي في الفديو اللي فيه منى عبد الغني لأنه فيه فرق كبير في شكلك وأنت تخين وأنت خاسس صحيح أنت في كل الأحوال قمر لكن وأنت خاسس قمر أحلى

شيماء زايد said...

هايل جدا يا فنان
ويا رب دايما من نجاح لنجاح

Anonymous said...

رائع ياا/ مصطفى مشا الله عليك فنان بس لي تعقيب بسيط والله ارجوك خليك طبيعي ريلكس مش تقلد عمرو دياب وغيره بجد كانت ايه لازمته الكاب ونفس طريقة عمرو دياب شكرن يا زميل

أنس بن أيمن said...

ما شاء الله يا درش...

و فعلاً أنا مشتاق لألبومك الجديد...

يا ريت تحطلنا فيه الأغنية الوهمية.. الجامدة أوي: يا طريق

Anonymous said...

يا نجم،، اخبارك ايه؟ بصراحة انا ماشفتش الفيديوهات عشان عندي هنا في الشغل الصوت مش شغال بس ضروري هيتشافوا قريب ان شاء الله
ده اولا هام
تاني هااااام،، انا عايزة اسأل على أستاذ صلاح جلال،، بقاله فترة مش بيدخل ع البلوج بتاعه وكنت عايزة اتطمن على صحته
ويبقى شكرا اوي جدا خاااااالص
وابقى تعالى عندنا انت ما بتجيش ليه؟ مش تبقى تيجي؟

العسكري عتريس said...

بجد جمييييييل اوى .. ياريت بجد تقدر تعرض اعملك في ليالي التلفزيون

mohammed alsha3r said...

الاخ المجهول

مين اللى بيقلد مين

ياعم عمرو دياب هو اللى بيقلد الفنان مصطفى

ههههههههههههههههه

موفق يافنان ... استمر ... وبالتوفييييييييق

والفيديوهات شفت تقريبا نصها على الفيس بوك

محمد الشاعر

عاشقة القمر said...

انا جييييييت وطبعا متأخرة بس اعذرني امتحانات بقى وبتاع انت عارف .. وبصراحه لسه ماشوفتش كل الفيديوهات بس كان لازم اول ما شوفت الفيديو بتاع سامعه ادخل واقولك انها بجد حتة اغنية مالهاااااااااااش حل جامدة اخر حاجة تحفة تحفه تحفه يعني .. ولنا عودة مرة أخرى لمشاهدة باقي الفيديوهات ان شاء الله ..

ღϠ₡ღأمير الهدوءღϠ₡ღ said...

روووووووووووووووووووعه
بجد

ما شاء الله
دائما متميز

بس بقول يعني

نفسي او نفسنا في شريط جديد كده

^_^

وبجد من الاغني اللي بتحسسني بالامل دايما
اغنية صناع الحياه
قمة الروعه والابداع

^_^
تحياتي
اخوك الصغير
امير مملكة الهدوء
احمد

N35 said...

السلام عليكم
الاخ الكريم مصطفى محمود..
مدونتك اكثر من رائعة ووصلت اليها صدفة

ربنا يكرمك ويبارك في مجهودك..

دمتـ بخير

Poet Raweya Nobel said...

اخي الكبير محمود
و الله مش عارفة اشكر حضرتك ازاي
و لكن لعل كلماتي هذه تعبر عن امتناني الشديد و شكري لما فعلته معي في الفترة الماضية
و الله بجد لازم الناس كلها تعرف ان حضرتك على المستوى الشخصي ما شاء الله
يا ريت كل الناس بتتعامل بصدق و تفاني و انسانية زي حضرتك
بجد ربنا يعزك و يكرمك و يفتح عليك
انا مش عارفة اشكر حضرتك ازاي
و لكن كان واجب عليا زي ما بشكر حضرتك ع التلفون اشكر حضرتك هنا كمان
ربنا يزيدك تواضع يا رب
حقيقي من اكتر الفنانين اللي عرفتهم تواضعا

سلامي لبلال و حمزة كتييييير
اختك الصغيرة
راوية

Poet Raweya Nobel said...

اه صحيح اخيرا لقيت اغنية صناع الحياة ع الفور شيرد
انا بقالي يومين مشغلاها

(مخلياه البيت كلها يسمعها)
لسبب طبعا هبقى احكي لحضرتك قريب ان شاء الله

و امانه تدعيلي لاني بحد محتاجة الدعاء اوييييييي الفترة دي